Nowy zakup.

Z uwagi, że tegoroczny wyjazd na ferraty zbliża się wilekimi krokami, zrobiłem mały przegląd swojej szafy i sprzętu, by ustalić czego mi brakuje. Jedną z takich potrzebnych rzeczy była koszulka termoaktywna. Dziś przy okazji zakupów w galerii udało mi się kupić Campus Kaden na promocji za 49zł.



Jest to koszulka z długimi rękawami, wykonana z materiału Vapor Dry, który ma utrzymywać odpowiednią temperaturę ciała, zarówno podczas wysiłku jak i w czasie przerw. Koszulka jest na mnie luźna, dla tego, że zdecydowałem się na XL. Wybór padł na ten rozmiar ponieważ, lubię jak góra bielizny jest dłuższa i dobrze zakrywa nerki, ponad to ostatnio preferuje bardziej luźny krój nawet kosztem zmniejszonej oddychaloności. Materiał bardzo przyjemny w dotyku, szwy oczywiście płaskie, całość sprawia bardzo pozytywne wrażenie.

Edit: Po ponad roku użytkowania koszulka się sprawdza. Noszę ją jako jedyną warstwę ubrania, ale równie często ląduje pod cienkim polarem. Dobrze odprowadza pot i szybko schnie. Niewielkie zmechacenie pojawiło się na plecach (to wina mojego plecaka który szybko mechaci wszystko), a poza tym nie ma żadnych śladów użytkowania. Materiał jest bardzo cienki i przewiewny więc koszulka doskonale sprawdza się wysokich temperaturach. Niestety dosyć szybko łapie nieprzyjemny zapach.

Komentarze