Bluza stretch Montano Cortina

Przeglądając forum ngt.pl czasem można trafić na rzeczy, które każdemu pasują, cieszą się dobrymi opiniami użytkowników, a niektóre są wręcz kultowe. Właśnie tym mianem określiłbym streczową bluzę szytą przez nowotarskie Montano. Wersja męska to Cortina, damska to Shiva. Bluzy wykonane są Stretch-u Pontetorto, czyli w dużym uproszczeniu takiego lepszego polaru.

Fotka ze oficjalnej strony producenta montano.pl

Na wspomnianym wcześniej NGT czasem zdążają się akcje, na których można zakupić sprzęt z logiem forum zwykle z pewnym rabatem co do cenny sklepowej. Widząc po raz pierwszy akcje na bluzy i cenę (wtedy ~160zł), stwierdziłem, że to nie dla mnie. Przy kolejnej edycji tak samo, ale gdy po 4 latach od pierwszej nadeszła kolejny raz szansa na zakup, a wszyscy na około byli zadowoleni, zdecydowałem się na zakup dwóch bluz. Jednej dla mnie, drugiej dla Klusi. 

Koniec końców wyszło tak, że był to prezent mikołajowy od moich rodziców dla nas, ale paczki odpakowaliśmy kilka miesięcy później już po powrocie z emigracji. Klusia, która nie lubi sportowego stylu, bluza spodobała się tak bardzo, że właściwie nie rozstawałaby się z nią. Mi również spasowała i jest moim towarzyszem w górach, na rowerze, a także na co dzień, gdy nie muszę wyglądać formalnie. Bluza zapewnia świetny komfort termiczny, bardzo dobrze oddycha, jest wygodna i miła w dotyku.

Przez półtora roku użytkowania jedynym mankamentami jakie zauważyłem jest odprucie cię gumy na mankiecie i lekkie zmechacenia od plecaka. 




Dobra trwałość i komfort noszenia sprawiły, że bluza stała się jednym z moich ulubionych ciuchów, co zaowocowało zakupem w tej edycji nie tylko po drugiej bluzie dla nas, ale też po jednej dla moich rodziców i siostry :) 


Mało rzeczy, które kupiłem dotychczas było tak warte swojej cenny jak Montano Cortina, wiec jakby komuś zbywało koło 230zł to zachęcam do zakupu.

Komentarze

Prześlij komentarz