Bray Head

Znowu piszę, z czego niezmiernie się cieszę zresztą. Szybciej niż myślałem korzystając z ładnej pogody wybraliśmy się na Bray Head, niewielkie wzniesienie (241m) leżące pomiędzy Bray a Greystones. Wyszliśmy z parkingu samochodowego w Bray, by po krótkim i miejscami dosyć stromym podejściu stanąć pod krzyżem na szczycie, skąd roztaczała się przepiękna panorama.

Dalej poszliśmy granią w kierunku Greystones, z której zeszliśmy na ścieżkę nad klifami. Droga ta prowadząca w malowniczy sposób doprowadziła nas z powrotem na parking. W miedzy czasie oglądaliśmy sobie z góry pociągi, które jeździły nad samym morzem. Cała wycieczka nie była forsowna i zajęła nam ok 1,5 h.

PS
Po drodzę spotykliśmy jeszcze pasące się koniki.

1. Matko... spacer granią w kierunku Greystones to musi być niesamowite wrażenie - naprawdę wspaniałe widoki tam są!

1. Świetne widoki, w jedną stronę góry a w druga morze.

2. Super, że wróciłeś do swojej pasji i pisania. Będę tutaj regularnie zaglądał, zawsze miło popatrzeć na inne góry niż Tatry i Beskidy. Pozdrawiam:)

1. Przez większość mojego życia również dominowały Tatry i Beskidy, zobaczymy na jak długo zagoszczą w moim życiu góry Irlandii.